Turpinot izmantot šo vietni, jūs piekrītat mūsu NOTEIKUMIEM UN NOSACĪJUMIEM

+ 371 25599801

  I-V 9.00 - 18.00

Rakstiet mums

Dārzkopības portāls

lai veselīgi augtu, krāšņi ziedētu, bagātīgi ražotu

Svētdiena, 29. marts
Agija Aldonis

Biežāk uzdotie jautājumi

Biežāk uzdotie jautājumi

Kas ir Dārza ABC?
Interneta vietne - www.DarzaABC.lv - Dārzkopības portāls - viss dārzam - dārza ābece, padomi dārzkopjiem un veikals dārzam.
Dārza interneta veikals ar vairāk kā 10 000 precem dārzam. Sēklas, mēslojums un citas dārza preces. Plašs sortiments un labas cenas.


Kas ir dārza guru?
www.DarzaABC.lv interneta vietnē ir divas sadaļas: dārza interneta veikals un dārza Guru. Guru sadaļā ir apkopota informācija par visām dārza tēmām - par dārza stiliem, par augiem, puķēm, sēklām un stādīšanu, augu kopšanu, mēslošanu, par augu slimībām un kaitēkliem, kā arī tiek sniegti padomi, ieteikumi un risinājumi problēmu novēršanai.

Kāpēc reģistrēties?
Reģistrēšanās Dārza ABC lapā būtiski atvieglo regulāru pirkumu noformēšanu.
Reģistrētam lietotājam ir savs profils, kurā var sekot līdzi pirkuma statusam, piemēram vai pirkums jau ir pieņemts apstrādei, vai ir jau saņemts maksājums par pirkumu un vai pirkums jau ir izsūtīts. Reģistrētiem lietotājiem ir tiesības pieprasīt sūtījumu izsekošanas kodu, gadījumos, kad pirkums tiek sūtīts ar Omniva, DpD vai citu kurjeru, kuri šādu iespēju nodrošina.

Ko darīt, ja neizdodas piereģistrēties?
Visizplatītākā problēma ir nepareizi, kļūdaini ievadīts epasts reģistrācijas laukā.
Ja reģistrācijas laikā saņemat paziņojumu, ka Jūsu epasts jau eksistē vai kāda cita iemesla dēļ nevarat pabeigt reģistrāciju, tad izmantojiet šo saiti

Kādu informāciju par sevi jāsniedz?
Mums jāzin tikai pašu minimālo. Reģistrācija, jeb profila izveide - jānorāda vārds, epasts un mob.numurs.
Veicot pirkumu, jānorāda piegādes vieta - Omniva pakomāts vai mājas adrese, ja piegāde ar Latvijas pastu.

Kā maksāt?
Dārza ABC veikalā par izvēlētajām precēm ir jāmaksā ar bankas pārskaitījumu pirms preces izsūtīšanas

Kā saņemt rēķinu?
Priekšapmaksas rēķins tiek nosūtīts uz Jūsu epastu pēc tam, kad ir noformēts pirkums

Kā pirkt? Kā veikt pirkumu?
Jāizvēlās prece - jāieliek prece grozā - jāieiet preču grozā - jāspiež pogu "TURPINĀT"

Kas ir preču grozs?
Preču grozs ir vieta, kurā nonāk visas pircēja izvēlētās preces tad, kad pircējs ir nospiedis piegu "ielikt grozā".
Preču grozs ir atrodams uz zaļās izvēlnes augšējā labajā stūrī, ja vietne tiek skatīta ar datoru. Viedtālrunī preču grozs ir jāmeklē, siežot uz pelēkās joslas.
Preču grozs ir vieta, kurā tiek formēts pirkums, spiežot pogu "TURPINĀT"

Vai par preces piegādi jāmaksā pēc preces saņemšanas?
Par piegādi ir jāmaksā pirms preces nosūtīšanas. Maksa par piegādi tiek iekļauta kopējā priekšapmaksas rēķinā

Cik maksā preces piegāde?
Maksa par piegādi tiek noteikta atkarībā no izvēlētās preces gabarītiem un svara un tiek aprēķināta pēc oficiāli noteiktā Latvijas Pasta, Omnivas vai DpD cenrāža. Zemākā cena piegādei ar Omniva ir 2,88 eiro. Sīkāk TE

Kā sanemt preci?
Piegāde uz Jūsu norādīto adresi ar kurjeru vai pasta pakomātiem un pick-up punktiem (DpD, Omniva).

Kur sanemt preci?
Preci saņemiet Jūsu pilsētā Latvijas Pasta nodaļā, Omnivas vai DpD preču piegādes punktā.

Cik ātri notiek piegāde?
Pirkumus ir iespējams saņemt nākošajā dienā pēc priekšapmaksas rēķina apmaksas.
Ja priekšapmaksas rēķins tiek apmaksāts līdz plkst 15:00 un sūtījums nodots kurjeram līdz plkst 17:00, tad pirkums tiek piegādāts nākošājā dienā jebkurā Latvijas pilsētā.
Sezonas aktīvajā periodā pirkuma izsūtīšana uzreiz tajā pašā dienā var nenotikt.

Ko nozīmē preces pieejamība?
Dārza ABC veikalā ir vairak kā 10000 preču. Liela daļa mūsu preču atrodas noliktavā un var tikt izsūtītas pircējam uzreiz tajā pašā dienā pēc maksājuma saņemšanas. Šādas preces ir atzīmētas ar  "ir pieejama". 

Ko nozīmē preces pieejamības statusi "Martā", "Augustā" utt?
Daļai preču pieejamības statuss ir norādīts ar precizitāti līdz vienam mēnesim un ir apzīmēts ar vārdiem "martā", "aprīlī", "augustā" utt. Šados gadījumos preci ir iespējams iegādāties uzreiz, bet piegāde notiks norādītajā mēnesī

Ko nozīmē jautājuma zīme pie preces pieejamības statusa?
Aktivizējot jautājuma zīmes lauku, parādās plašāka informācija par preces pieejamību, piegādes un izsūtīšanas termiņiem.

Kā rītoties, ja ir nepieciešams nopirkt gan tādu preci, kura ir pieejama uzreiz, gan tādu preci, kura ir pieejama tikai pēc pāris mēnesiem?
Klientam ir jāveic pirkums un jāgaida rēķins. Dārza ABC pienākums ir skaidri informēt klientu par to vai veiktais pirkums tiks piegādāts pa daļām vai vienā sūtījumā. Pirkumu izsūtīsim tad, kad pilnībā nokomplektēsim visu pasūtījumu. Pēc klienta pieprasījuma, varam izsūtīt daļu pasūtījuma. Otru daļu nosūtīsim vēlāk. 

Kā atprečot dāvanu karti?
Dāvanu kartes saņēmējam (kartes atprečošanai) ir jāveic pirkums Dārza ABC interneta veikalā, norādot preces piegādes vietu, dāvanu kartes numuru, derīguma termiņu un dāvanu kartes vērtību.

Kā uzdot jautājumu?
Zvanot 25599801 vai rakstot info@darzaabc.lv

Kur iegūt jaunāko informāciju par Dārza ABC precēm?
Dārza ABC regulāri publicē jaunāko informāciju gan www.DarzaABC.lv vietnē, gan sociālajos tīklos. Atsevišķos gadījumos klients var saņemt informāciju par precēm un citiem jaunumiem arī uz savu epasta adresi. Klientam ir tiesības atteikties no informācijas saņemšanas epastā. Lai atteiktos no epastu saņemšanas, klients var uzrakstīt atbildi uz saņemto epastu ar tekstu "vēlos atteikties".

Kur lasīt noteikumus?
Pirkšanas nosacījumi, noteikumi un likumi ir aprakstīti sadaļā pirkšanas nosacījumi

Kā stādīt? Kur stādīt? Kā sēt? Kur sēt? Kā mēslot? Kādu mēslojumu izvēlēties? Kā laistīt? Kā kopt dārzu, puķes, augus?
Visi šie jautājumi ir Dārza ABC sirds lieta, aicinājums un dzēves jēga :)
Lielu daļu jautājumu esam apkopojuši sadaļā Dārza Guru, bet ja kāds no jautājumiem Jums šķiet nepietiekoši atbildēts, tad lūdzu rakstiet mums uz info@darzaabc.lv

Ko darīt, ja nav jautājumu?
Apmeklēt sadaļu visas preces